Programări online
În conformitate cu prevederile art. 4, alin. 5 din Legea nr. 55/15.05.2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 și ale cap. IX, art. 45 din Ordonanța de Urgență a Guvernului României nr. 70/14.05.2020 privind reglementarea unor măsuri, începând cu data de 15 mai 2020, în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-COV-2, pentru prelungirea unor termene, pentru modificarea și completarea Legii nr.227/2015 privind Codul Fiscal, a Legii Educației Naționale nr. 1/2011, precum și a altor acte normative „Valabilitatea documentelor eliberate de instituțiile și autoritățile publice, precum și de entitățile private autorizate conform legii se menține pe toată perioada stării de alertă, precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări”.
În vederea prevenirii răspândirii SARS-COV-2, accesul în cadrul instituției se va face cu respectarea următoarelor măsuri de protecție:
- obligativitatea purtării măștilor de protecție;
- dezinfectarea obligatorie a mâinilor la intrarea în instituție;
- respectarea distanței minime de 2m între oricare două persoane;
- triaj epidemiologic constând în controlul temperaturii (nu se permite accesul persoanelor a căror temperatură corporală măsurată la intrarea în incintă depășește 37.3˚C sau care prezintă simptome vizibile);
- respectarea fluxurilor de intrare/ieșire stabilite la sediul Primăriei Florești;
Pentru a veni în sprijinul cetățenilor, începând cu data de 11.11.2020 activitatea de depunere a cererilor de eliberare a actului de identitate sau înscrierea mențiunii privind reședința se va desfășura EXCLUSIV prin programare prealabilă pe site-ul www.evidenta.floresticluj.ro, secțiunea Programări Online. În situaţia în care cetăţeanul nu se poate prezenta la ora stabilită va solicita anularea programării, iar ulterior va înregistra o nouă programare.
Depunerea actelor pentru obținerea cărții de identitate se va face în zilele de luni, marți, miercuri în intervalul orar 08:30 – 14:00, joi în intervalul orar 13:00 – 18:00, iar vineri NU este program cu publicul.
Ridicarea actelor de identitate se va face în zilele de luni, marți, miercuri în intervalul orar 13:00 – 14:00, joi în intervalul orar 17:00 – 18:00, iar vineri NU este program cu publicul.
Persoanele care sunt programate trebuie să se prezinte la ora de programare cu toate documentele pregătite și să evite așteptarea suplimentară în spațiile destinate publicului, respectiv accesul a 2 persoane (1 persoană la ghișeu și 1 persoană în spațiul destinat publicului), menținând distanța de 2m între persoane, precum și între ele și lucrătorii Primăriei Florești de la ghișeu. Solicitantul actului de identitate va înlătura masca de protecție în momentul preluării imaginii.
Accesul în sediul instituției în vederea depunerii cererilor de eliberare a cărților de identitate va fi permis doar solicitanților și, după caz, a proprietarului spațiului de locuit, iar în situația minorului și a părintelui sau reprezentantului legal, în baza programărilor online și a documentului de identitate, în original.
În ceea ce privește ridicarea cărților de identitate, aceasta se va face în baza tichetului eliberat la depunerea cererii, accesul în instituție, în Primăria Florești, se va face urmare a programării comunicate la depunerea cererii în intervalul orar precizat în zona de Program cu publicul.
Contravaloarea cărții de identitate (7 lei) poate fi achitată numerar/card la casieria instituției sau online prin platforma www.ghiseul.ro.
Vă rugăm să consultați cu atenție documentele de care aveți nevoie pentru prezentarea în ghișeu, în caz contrar riscați să pierdeți programarea!
Vă rugăm să țineți cont de faptul că fiecare programare este pentru o persoană!